onsdag 21 januari 2009

...en utmärkelse....




Jag har fått en underbar utmärkelse av min "gamla", goda vän Malin Malinsson! Innehavare av den mysiga bloggen Barn& Inredning.


Tack vännen!


Denna utmärkelse har jag sett i lite olika bloggar nu den senaste tiden, verkligen en utmärkelse att vara stolt över!


Jag skickar vidare den till min kära svägerska med underbaraste lilla Gull.


Toves duktiga mamma skriver om mitt lilla Gulls vilda framfarter...

Här hittar ni Fasters lilla Gull ;)


Tack än en gång!
Kram L












5 kommentarer:

  1. Kul att du blev glad vännen..
    Malin Malinsson...det var tider det...
    Linusochlinusssssssss...trippel snubbel på tungan!!
    Snart dax för en kaffelaté

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej hej,
    det låter ju trevligt med en sån utmärkelse....KUL!
    Vi är lite kassa allihopa nu ) =
    Inte roligt alls.
    Vi får träffas snart, det var länge sen. Ha det gott och hälsa Oskis och mannen.
    Kram / Johanna

    SvaraRadera
  3. Du har en utmaning inne hos mig...Kom igen nu & gör den...det hade varit skoj:)

    Kram Kram min kära och goa vän

    SvaraRadera
  4. Heeej Lina . Nu har ja hittat till din blogg oxo =) Trodde inte du hade någon..
    Är llt bra med dej o familjen då? Vi får la ta en fika någon dag hade vart nice :P Hade fint kram zanna. www.zplocket.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Heej =) Jo vi tänkte väll att vi skulle det , men vi har inte fått någon inbjudan än , e väll de vi väntar på :P
    E allt bra med er då? vad önskar sej Oscar & Tove sig av tomten då :) ?? Hoppas ni har det bra kramar zanna.

    www.zplocket.blogg.se

    SvaraRadera