onsdag 14 januari 2009

Uppsatsen ...alltså det beror på hur jag behandlar nuet... tar upp ett mycket viktigt och spännande ämne kring framtiden, den är välskriven, väl genomtänkt och med många referenser samt har en tydlig röd tråd. Det ges en omfattande forskningsöversikt och ett argumenterande metodkapitel som visar på ett rikt empiriskt material utifrån intervjuer av barn i två skolor. Särskilt bra är att ni även prövat intervjufrågorna i en förstudie. Resultatet är mycket intressant och er diskussion lyfter. Det är underbart! Äntligen!! Ni är helt klart värda betyget väl godkänt!!!


Detta brev möttes jag av idag, från min handledare.
Vilken lycka!

Allt vårt arbete har fått sin belöning.
Att jag är bäst visste jag ju redan ;) men att få det på papper gör min värld lite mera rosa....
Nu ska jag sova och drömma ljuva drömmar, för att imorgon möta min mentor som ska bedömma min praktikinsats.
Fast med tanke på att hon redan förra gången ville flytta upp mig till skolan igen, då hon ansåg att jag kunde allt på förskolan(!), så är det nog gansk lungt.
Ja, som nu märker trotsar jag Jante-lagen idag och framhäver mig själv... Fast det är jag väl värd(enligt mig själv...)!
Ni får ta mig med en nypa salt och blunda ifall jag skulle vara alldeles för självgod... *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar